NAŠA ZNAČKA

V roku 1999 Lactovit predstavuje revolúciu v oblasti hygieny tela a uvádza na trh prvý sprchovací gél s prospešnými vlastnosťami mlieka. S ikonickým balením a dizajnom sa značka upevňuje ako vzor pre v starostlivosť o pokožku celej rodiny, pričom sa stáva priekopníkom v zavedení prospešných vlastností mlieka do hygieny tela a presadzuje jasný a originálny slogan: výživa pokožky.

Odvtedy Lactovit sprevádza veľa rodín pri ich každodennej hygiene a prostredníctvom svojich produktov im ponúka výživu pokožky, starostlivosť a kvalitu. Lactovit je v súčasnosti stále prítomný v miliónoch domácností vďaka svojim ikonickým výrobkom a inovačným riešeniam, ktoré pomáhajú zlepšovať každodenný život celej rodiny.

Po dvoch desaťročiach výskumu vlastností mlieka a jeho účinku na pokožku sa značka Lactovit stala expertom vo využití jeho mnohých prospešných vlastností vo svojich receptúrach.

Preto sú výrobky Lactovit určené na starostlivosť, výživu, ochranu a regeneráciu pokožky celej rodiny.

Lactovit ponúka široký rad výrobkov, ktorý obsahuje sprchovacie gély, telové mlieka, dezodoranty, gély pre intímnu zónu a sprchovacie gély pre mužov 3 v 1. Výrobky značky Lactovit ponúkajú ideálnu starostlivosť pre celú rodinu a individuálne produktové rady sú špeciálne vyvinuté na uspokojenie špecifických potrieb jednotlivých typov pokožky.

Všetci vieme, že mlieko je dôležité pre ľudské telo, pretože obsahuje proteíny. Preto značka Lactovit využíva tieto prospešné účinky pri starostlivosti o pokožku. Mlieko obsahuje vitamíny, proteíny a prírodné výživné látky. Okrem toho má aj dôležité regeneračné a ochranné vlastnosti. Všetky receptúry produktov Lactovit sú obohatené mliečnymi vitamínmi a proteínmi.

Gama Lactovit

Hodnoty

MLIEKO

Je kompletnou zložkou, ktorá prirodzene a bez potreby ďalších látok dodáva našej pokožke všetky potrebné výživné látky: vitamíny, proteíny a minerály.

VÝŽIVA

Ponúkame mliečnu výživu pre všetky typy pokožky. Vyživená pokožka je zdravá pokožka.

ZDRAVIE

Lactovit znamená zdravie a starostlivosť pre celú rodinu a pre všetky typy pleti.

STAROSTLIVOSŤ

Vďaka prospešným vlastnostiam mlieka naše výrobky ponúkajú najlepšiu starostlivosť pre každý typ pleti.

EXPERT

Intenzívny výskum počas vývoja značky Lactovit nám pomohol získať tie najlepšie mliečne zložky pre naše produkty, čo nám umožnilo maximalizovať ich prospešné účinky na pokožku.

RODINA

Prispôsobujeme zloženie našich výrobkov potrebám našich zákazníkov a ponúkame produkty pre výživu pokožky celej rodiny.

BLÍZKOSŤ

Počas vývoja a inovácie produktov Lactovit venujeme pozornosť potrebám a návykom našich spotrebiteľov.

DÔVERA

Máme mnohoročné skúsenosti v oblasti výskumu a vývoja starostlivosti o pleť, preto ponúkame našim spotrebiteľom vždy to najlepšie.

Valores Lactovit

Udržateľnosť a náš záväzok

Lactovit ponúka produkty so 100 % prírodnými aktívnymi látkami z mlieka, ktoré sú zároveň vysoko biologicky odbúrateľné: zaväzujeme sa neustále zlepšovať schopnosť recyklácie našich obalov prostredníctvom výrobných procesov ohľaduplných k životnému prostrediu.

PRIRODZENOSŤ PRE POKOŽKU,
OHĽADUPLNOSŤ K ŽIVOTNÉMU PROSTREDIU

Staráme sa o naše receptúry, obaly a výrobné procesy s pevným záväzkom ponúkať ich najlepšiu kombináciu pre výrobu najkvalitnejších produktov pre osobnú hygienu, pričom sa snažíme znížiť ich dopad na životné prostredie.

Activos lácteos 100% naturales de la leche

100 % prírodné aktívne látky z mlieka

Formulación responsable

Zodpovedné
receptúry

Botellas reciclables

Recyklovateľné
fľaše

Producción sostenible

Udržateľná
výroba

Impulso local

Podpora miestnej ekonomiky

O spoločnosti AC marca

Skupina AC Marca zaviedla obchodnú politiku, ktorá presadzuje, aby sa akákoľvek činnosť s možným dopadom na životné prostredie vykonávala v optimálnych a kontrolovaných podmienkach, s cieľom minimalizovať dopad na životné prostredie a dosiahnuť udržateľný rozvoj.

Do činnosti skupiny bolo začlenené štúdium kľúčových parametrov na prevádzkovej úrovni, ktoré umožňujú získanie ukazovateľov týkajúcich sa dopadu na životné prostredie a stanovenie krokov pre neustále zlepšovanie.

Dlhodobé ciele:

  • Minimalizovať množstvo odpadu vzniknutého pri výrobných procesoch a hľadať nové spôsoby pre dosiahnutie maximálnej úrovne recyklácie. Počas rokov 2010-2018 sa vo výrobných závodoch podarilo znížiť množstvo vzniknutého odpadu o 30 % na jednu vyrobenú tonu.
  • Zvýšiť spotrebu obnoviteľných zdrojov energie vo všetkých výrobných strediskách. Okrem toho sa znížila spotreba energie počas rokov 2010-2018 o 24 % na jednu vyrobenú tonu.
  • Používať recyklované obaly a balenia a zabezpečiť, aby boli na 100 % recyklovateľné spotrebiteľom.

Pre zabezpečenie dodržiavania záväzku týkajúceho sa životného prostredia má AC Marca k dispozícii vo všetkých národných výrobných strediskách integrovaný systém riadenia, pričom je držiteľom certifikátov ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22716:2008 a OHSAS 18001.

Evolúcia ukazovateľov spojených so životným prostredím na jednu vyrobenú tonu je klesajúca od roku 2010:

-25% ENERGÍA

-25% ENERGIA

-30% RESIDUOS GENERADOS

-30% VZNIKNUTÝ
ODPAD

-5% AGUA CONSUMIDA

-5% SPOTREBA
VODY

Kto sme

Sme medzinárodná skupina so sídlom v Barcelone, ktorá má 10 vlastných pobočiek, viac ako 800 zamestnancov a naše značky je možné nájsť vo viac ako 50 krajinách.

Spoločnosť bola založená v roku 1922 a začala svoju činnosť výrobou farieb pre domáce použitie pod značkou IBERIA. Od tejto doby spoločnosť značne rozšírila oblasť svojej obchodnej činnosti a v súčasnosti sa zaoberá výrobou produktov pre starostlivosť o domácnosť, kozmetiky, lepidiel, produktov pre domácich majstrov a lekárenskej dermokozmetiky. Spoločnosť sa pýši značkami ako Norit, Sanytol, Lactovit, Giorgi, Aftersun®, Ecran® alebo Ceys, ktoré sú považované za lídrov v príslušných odvetviach svojho pôsobenia.

Skupina má štyri výrobné centrá v Španielsku a ďalšie tri vo Francúzsku, Mexiku a Českej Republike.